Ingen som vet hvor jeg kan få tak i det jeg trenger ?..............
Om ikke du har lyst til å klippe og lodde, så finnes det helt sikkert en overgang fra "mitsubishiplugg" til ISO hos velassorterte bilstereofohandlere og iallefall hos mitsubishiforhandleren! Ikke alltid orginalt er så forbaska dyrt...
Eller så har jeg sett sånne overganger hos bilextra/mekonomen. Er vel lettere å ta en telefon til en av dem enn å vente på svar her i dagesvis??
Om ikke du har lyst til å klippe og lodde, så finnes det helt sikkert en overgang fra "mitsubishiplugg" til ISO hos velassorterte bilstereofohandlere og iallefall hos mitsubishiforhandleren! Ikke alltid orginalt er så forbaska dyrt...
Eller så har jeg sett sånne overganger hos bilextra/mekonomen. Er vel lettere å ta en telefon til en av dem enn å vente på svar her i dagesvis??
Ja var det jeg ikke lurte på, om ikke bilextra/mekonomen hadde noe sånt..
Har vært mye opptatt den sisste uka ca. Så da er det vanskelig og få tid til og ringe dit.. Og når du først har mulighet til og ringe så tar de jo aldri tlf. Derfor
VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Hvilken årsmodell er denne Lanceren som du skal ha ISO-overgang til? Og har du et bilde du kan slenge ut av de orginale kontaktene, i tilfelle det skulle dukke opp nnoen som kan sjekke ut litt ang. dette for deg?
Comment